Problémája akadt valamely szolgáltatásunkkal? Szeretné rendszerét bővíteni?

Amennyiben már ügyfelünk, rendelkezik felhasználónévvel és jelszóval, mellyel be tud jelentkezni önkiszolgáló portálunkra.

Hibabejelentés és igény feladás

Önkiszolgáló portálunkon várakozás nélkül jelentheti be a szolgáltatással kapcsolatos hibát és új igényt felénk, melyre kollégáink 24 órán belül (vagy a szerződésben foglaltak szerint) reagálnak.

Adataim

Nálunk tárolt adatait, dokumentációit itt érheti el. Az adatok eléréséhez felhasználónév és jelszó szükséges, amit létesítéskor kapott tőlünk.

Felhő alapú rendszereim

Amennyiben üzleti ügyfelünk, lehetősége van a saját rendszereinek menedzselésére. Ha hibát tapasztal a rendszerében, az alapvető hibákat Ön is elháríthatja.

Karbantartás

Cégünk karbantartási szolgáltatásokat is kínál, amelyek lehetővé teszik, hogy az Ön hálózata és biztonságtechnikai rendszere mindig optimális állapotban legyen. A rendszeres karbantartás megakadályozza a leállásokat és a problémákat, és biztosítja a folyamatos működést.

Megbízhatóság

Cégünk megbízható és stabil szolgáltatásokat nyújt az ügyfelek számára. Az infrastruktúránk és a szolgáltatásaink biztonságosak és stabilak, így az ügyfelek mindig megbízhatnak velünk.